sunnuntai 1. tammikuuta 2012

Vamos a la playa , a mi me gusta bailar ,el ritmo de la noche sounds of fiesta!

Oivoi!
Eilinen oli aikamoinen ilta täynnä draamaa. Aamupäivällä valmistauduttiin Siirin kanssa tulevaan iltaan ja meikkailtiin ja puettiin yms. Meiltä lähtiessä mun laukku paino varmaa 23456kg, ja jouduin raahaamaan sitä Lauttasaaressa. Alkuiltaa vietettiin Timyllä ja sieltä lähettiin Ertsille. Lähtiessä unohdettiin meijän skumppa sinne, joten tietenkin mun ja Siirin neronleimauksen johdosta lähdettiin taksilla takaisin Timylle.
Ertsillä ollessamme oli just hauskaa ja tuli monta uudenvuoden pusua . Loppu ilta meni Kampissa istuen ja vartija varasti mun siiderin.. kaikki kummiskin päätty hyvin ja olin ajoissa kotona :)
Ainiin ja mun uudenvuoden lupaus oli että " palvon ja toteutan jokaisen Eerikin toiveen ja pyynnön "...tuleepas hauska vuosi !
♥:llä Susu
 Hyvää uuttavuotta kaikille !
Ps: Tämä päivä taitaa mennä ihan rauhassa kotona tai sitten voisi lähteä Laruun :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti